Gå til innhold

Er "Marius" oppbrukt/kjedelig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enda ikke sett det som forslag til navn noen sted her på BIM. Vi tenker å bruke det dersom det blir en gutt men har fått noen kommentarer på at det er veldig mange som heter det. Ikke at det bryr oss noe særlig, men hadde vært arti å høre hva dere syns?

Dersom vi får ei jente har vi tenkt på Hannah, men har ei Nora fra før så vi er litt usikre på om det er tungt å si navnene sammen?? Noen meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en sønn som heter det, altid likt det navnet leeeeenge før det blei populært, det er ingen i nabolaget som heter det eller i bhg så er veldig fornøyd med det.

Kjempe fint navn.

Lykke til.

Skrevet

Tror navnet var mer brukt før enn det det er nå. Jeg har ikke hørt noen få det navnet på lange tider så jeg hadde definitivt slått til om dere begge liker det : )

Skrevet

Hanna og Nora passer veldig fint sammen synes jeg ! :) Marius er et pent navn, men jeg ville ikke brukt det på min gutt. Litt for tradisjonelt etter min smak, i tillegg til at sønnen til ei venninne heter det.

Skrevet

Marius er ett navn som alltid kommer til å være fremme... Ikke for mange som heter det, å heller ikke for få... Det er et veldig flott navn, går ikke ut på dato...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...