Jente+Oktoberbarn Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg er førstegangs og 39+0 i dag. Hodet var nesten festet ved forrige time hos jm men nå har hun visst "løsnet" igjen. Noen andre?
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Da jeg ventet nr 1, da var hodet festet før uke 30, og løsnet igjen rundt uke 38... men festet seg igjen rett før fødselen...
Diddels Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Barnet kan allikevel fødes. Et ufestet hode gjør slik at vannet går med et plask, mens festet hode gjør at vannet pipler ut...
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Det gjør ikke noe om ikke annet. Pleier å feste seg med nr 1, som regel med nr 2 og av og til med nr 3... Eneste som du vil merke er mer turning. Jeg går med nummer 3 og det er ikke festet. Rimelig ubehagelig til tider da han står å spinner slik at det strekker i lårene
ayaah Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Som de andre sier: det er ikke så mye å bekymre seg for. Hos meg festet hodet seg med nr 1, ikke med nr 2, men faktisk så festet det seg med nr 3 igjen, foreløpig ikke med nr 4... (er 38+1). Tar det helt med ro :-)
b77h Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Min gynekolog sier at det ikke egentlig er noe som heter "å feste seg", fordi det handler bare om hvor langt nede i bekkenet barnets hode sitter. Og selv om det er festet på en kontroll, så kan noe så enkelt som en full urinblære gjøre at barnet "popper" opp igjen. Så det viktigste er nok at den ligger med hodet ned ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå