Gjest Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Som sitter klar med sterinlys, ved og annet? :-)
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Merker ingenting, foreløbig. Men har ryddet inn litt rask (og ryddet ut det stormen kan ta med seg), bært inn ved og fått katta i hus;) Nå bor jeg inni en fjord så det spørs hvor mye vi kommer til å merke det, men greit å være litt forberedt
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Berga katta, hehe. :-) Best å berge det som kan fly avgårde ja. :-)
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Hadde tatt seg nydelig ut med ei forblåst katt klistra oppetter vinduet Blåser det mye hos deg?
Mammapudding Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Har Leah hjemme i dag, for kjører en liten nissan mikra og ser liksom for meg at den kan fly av veien;) Holder katta inne i dag. De sier at Ask kommer hit i kveld, så foreløpig er det bare litt vind og regn. Men var ute å kjøte å kjente vinden tok i bilen, så nå holder vi oss inne til det er over:)
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Hahaha, unnskyld at jeg ler, men jeg ser bildet i hodet mitt! :-P Jaa, det blåser kraftig her nå. Vi ligger sånn til at det skikkelig river i husene. Regner med strømmen går utpå kvelden, det gjør den alltid ved sånne stormer...
lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Hvor skal denne stormen komme?
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Uff, du får holde deg inne:( Jeg er iallfall godt forberedt nå, http://vinterverket.wordpress.com/2010/01/26/stille-storm/ , hehe;) Lykke til!
Gjest eelis+kian Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Jeg syns han blir sintere og sintere, og er litt bekymret for plankene naboen enda ikke har hatt vett til å ta inn. Det kan fort bli farlig. Selv tok jeg inn understellet til barnevogna i går kveld...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Nesten så jeg er litt misunnelig på dere.. hehe... Elsker styggvær, så lenge man kan sitte inne, trygt og godt. Her hos oss, er det sagt at vi kommer ikke til å merke noe til stormen. Østlandet. Kos dere i kveld/natt... bare det ikke blir FOR heftig så det grenser til skummelt så
ifie Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har rydda inn spader og snøskuffer, men det er fortsatt helt stille ute. Det snør lett.. Deilig vær, egentlig!
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 26. januar 2010 #13 Skrevet 26. januar 2010 Her har det begynt så smått.. Det rusker godt i veggene oppe i andre etg nå. Skal stenge trekken i peisen så vi ikke plutselig har stua full av aske.. Vi rydda inn alt ute i går og håper ikke noe forsvinner eller løsner. Men tror ikke vi får det så ille her. Når mannen kommer hjem fra jobb kan uværet bare komme. Det eneste jeg er litt bekymra for er markisene om det blir sterke kast. De er ikke av nyeste dato og litt slitne..
Pengetreet Skrevet 26. januar 2010 #14 Skrevet 26. januar 2010 Får nesten hjemlengsel jeg nå...... jeg bor på indre østlandet nå, men kommer opprinnelig fra Vesterålen. Må smile hver gang folk her sier at det blåser så fælt :D Når det såvidt er litt bevegelse i tretoppene hehe... Husker veldig godt orkanen i romjula -92. Da tok han verandaen vår, men var værre for naboen. Der tok han hele taket :-o Men Ask blir ikke så ille sies det. ¤Bank i bordet¤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå