Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Noen her som har vært på lang ferie når de er ca 5 mnd gravid? Eks USA eller andre land med samme standard som oss. Gikk det fint, og hvordan gikk flyturen?
It's all about me Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Var i USA fra uke 11 til uke 33 forrige svangerskap pg det gikk supert det. Flyturen hjem i uke 33 var til og med lettere enn den i uke 11.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 ouf..blir så oppgitt over alle dere som ikke klarer å leve ¨normalt¨etter dere ble gravide...Tror du ikke det fins gravide i andre land?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Klart det finnes gravide i andre land, men de er nok også skeptiske til en lang flyreise...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Anonym 15.20; for en teit og nedsettende kommentar! Det er vel ikke så rart at gravide lurer på reising i forb. med svangerskapet!? HI; for de fleste går det kjempegreit å reise, særlig i 2.trimester som er aktuelt for deg, da pleier formen å være på sitt beste:) Når du har bestemt reisemål, kan du nevne det for legen/jordmor i tilfelle det er ting med nettopp ditt svangerskap som du bør tenke på. Viktig: sjekk at du har reiseforsikring som dekker graviditet, det er ikke alle forsikringer som gjør det! Til flyturen: mange anbefaler støttestrømper, så det ville jeg tatt med. Sist jeg reiste til USA var jeg 8 uker da vi dro og 13 uker da vi kom tilbake, og det gikk helt fint. Jeg tok ingen spesielle forholdsregler som jeg kan komme på, bortsett fra de samme som her hjemme, da særlig i forb. med mat. God tur!!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Hva er det å være skeptisk for da? Eneste som er er vel at det kan bli ubehagelig å sitte i så lang tid, men da er de vel bare å oppe å gå litt. Hadde skjønt det hvis det var snakk om i 7 eller 8 mnd, men i 5 mnd?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Jada, det går kjempefint. Jeg var i sør-amerika ca seks mnd på vei:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Det var jeg ogsaa faktisk:) slutt aa vaere saa bekymret for alting
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Dro til Kanariøyene da jeg var 7 måneder på vei. Gikk helt fint. Hadde støttestrømper.
thea - M har gull i gulping Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Jeg var i Australia i en mnd da jeg var 20 uker på vei:) Gikk kjempe fint.. Flyturen gikk bra, annet enn at jeg hovna opp noe så ekstremt og det gjorde vondt å gå. Kjøp deg sånne støttestrømper:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 HI her. Jeg er absolutt ikke av dem som ikke lever normalt om jeg er gravid;) Men jeg har heller ikke reist så langt med fly så sent i svangerskapet;) og jeg er av dem som bruker støttestrømper uansett for jeg hovner opp i beina. Men tenkte nå bare å høre andres erfaringer;) takk for svar alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå