Gå til innhold

Når kjente dere liv med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 12+4 i dag og lurer på om jeg snart skal kjenne liv.. hører om folk som kjenner så tidlig. Spesielt med andre og tredjemann osv. Med førstemann kjente jeg liv i uke 16-17 så håper det blir litt tidligere denne gangen :)

Har forresten sluttet å røyke for 2 mnd siden og har et enormt søtbehov.. er verre å slutte med sukker enn røyk.. Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente i uke 11 nå med nr2

Skrevet

Har kjent nesten daglig fra 12+3. Noen dager mer enn andre. Dette er 4 sv.skap (en døde i ma uke 14) Husker jeg kjente tidlig liv med nr 2.

Skrevet

Jeg er andregangs,15+2 og har kjent noe bevegelse i ca 2 uker, men om det er babyen er jeg ikke heeeelt sikker på. Jeg klare ikke tro det er den før den gir meg et realt spark;) Har litt vanskelig for å tro at det går an å kjenne spark så tidlig som i 11. uke...

Skrevet

Med førstemann kjente jeg spark fra uke 23, med denne kjente jeg spark første gang da jeg var 16+5.

Skrevet

Jeg kjente liv da jeg var 14+1 denne gangen :)

Skrevet

Hei, jeg kjente småtten i uke 13-14. Kjenner det daglig nå, er i uke 17. Det er nr 2 forresten :-D

Skrevet

Takk for svar :) det er veldig variert skjønner jeg.. går å venter hver dag på å kjenne noe.. håper jeg kjenner noe snart :)

Skrevet

jeg kjente det rundt uke 12 begynnelsen uke 13 tror jeg:) men ble bare mere å mere etterhvert, kjempe kos=)

Skrevet

Fra uke 13 :)) kjenne daglige sprark fra frøkna ;)

Skrevet

Jeg begynte å kjenne litt liv i uke 14. Men i uke 16 begynte jeg å kjenne tydelige spark:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...