Gå til innhold

Er så sjokkert over x'en min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ikke at det er samme person som han jeg var sammen med og faktisk brydde meg om. Hvorfor blir noen så veldig stygge etter det er slutt, er det virkelig nødvendig å oppføre seg som et troll likevel??

Jeg har ingen problemer med å snakke med mine andre x'er, men denne, som jeg i tillegg skal ha barn med, er helt umulig å forholde seg til.. sukk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ofte er det jo slik at jo mer følelser som sitter igjen jo større troll er man..

Skrevet

Den der er nok ikke ukjent desverre. Både jeg og flere jeg kjenner har akkurat det samme problemmet. Selv sitter jeg her å irriterer meg over en far som er enig med meg i ALT når vi snakker sammen for så å gjøre totalt motsatt når barna er hos han.

F.eks leggetid er da ingen grunn til at en 6åring og en 4,5åring skal få være opp til kl 22 bare fordi at det er helg, og når vi snakker sammen så er det han som sier at i den alderen bør de være i seng senest kl 20 for å ikke ødelegge hverdagsrutinene. I lange ferier vil det jo selvfølgelig kunne være unntak, men ellers ikke. Og hva gjør han, jo han lar de være oppe til de selv har LYST til å legge seg. Hvorfor? jo fordi at han vil sove lenge om morgenene, problemmet er jo bare det at ungene står opp før sola uansett.

Skrevet

Akkurat det der synes jeg da mannen må få lov til å bestemme! Hva er problemet om ungene er oppe til ti da? jo, de blir litt trøtte dagen etter, evt på mandagen når du får dem igjen.. og jada, de blir sikkert sutrete og fæle... men mannen må vel få lov til å bestemme noe da??

Gjest Morn du
Skrevet

Hun skriver jo at det er han som har sagt at de bør være i seng til kl 20:00, les før du svarer. Unger MÅ ikke være lenge oppe selv om det er helg. Greit med samme kjøreregler begge steder, synes du ikke det?

Skrevet

Vel, som du begynner med Splæsh, så er ikke poenget hva som er greit eller ikke, men at han sier forskjellige ting.

Ja, hi. Ekser har en tendens til å virke som noe helt annet i ettertid. Jeg har også en eks som er helt uspiselig. Sender masse sms og smisker og styrer på, som om han slett ikke kan klare seg uten meg. Det er mange år siden det var slutt, og vi har heldigvis ikke barn sammen. For meg var han bare et kort feilskjær. Kan ikke fatte at jeg har orket han i det hele tatt! Jækk.

Skrevet

Haha, jeg kjenner meg igjen. Blir flau hver gang noen nevner han. Vi har takk og lov ikke barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...