Sierra Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hvor vanlig er det med blødninger etter sex egentlig? Jeg hadde en blødning for kanksje 1-2 måneder siden, syntes det var litt mye, men ikke frtyktelig mye, heller ikke vondt. Friskt rødt var det heller ikke. Det samme opplevde jeg i natt igjen, bare noe mindre. Så gammelt ut, hva kan det komme av? Grunn til å ringe lege,eller burde jeg vente å se? Mener forresten at jeg kjente babyen i går, helt sikkert Var akkurat som noen besktiver det, som en boble som sprakk. Og av og til kiler det og dulter litt. Men nå er jeg ganske redd :/
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 sies så lenge det ikke er frist mens blod så er det ikke noe og bli bekymmret for.....
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Frisk blødning etter sex trenger heller ikke være farlig!
Væren74 Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg fikk beskjed av gynokolog som utførte ultralyd på meg i uke 12 og 15 at morkaka mi ligger langt ned, noe som kan føre til blødninger ved sex. Ingen ting å bekymre seg for sa han. Men vet jo ikke hvor morkaka di ligger jeg da ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå