skilt Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Set at du har fått mange gode svar i spørsmålet om hva man pakker til sykehuset, men... for meg var det viktigste BRYSTVORTEKREM, og NAPROXEN. Brystene mine ble såre og blødde, og etterriene som kommer hver gang barnet legges til brystet var til tider så sterke at jeg trodde det var flere barn som ville ut. Så naproxen var redningen. De har naproxen på barsel og, men av erfaring vet jeg at det er mye lettere å ta med egne, så slipper en å mase på jordmødrene.
ano`num *17.03.10* Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Det er ikke "lov" eller lurt å ha med egne smertestillede! Jm/lege skal jo notere i papirene dine hvor mye og hva du får sammen med hvorfor hvis det skulle være noe etterpå. Har du så vondt at du trenger smertestillende; om det er etterrier, hodeverk eller andre ting så skal de vite om det for å følge med. Det er jo også viktig å a i journalen om det skulle være noe annet enn en uskyldig hodeverk etter epiduralen. Sitter du å klager på feilbehandling etterpå, nytter det ikke å sitte å si at jeg hadde så vondt at jeg måtte ta smertestillende da også. Den kommer du ikke langt med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå