Gå til innhold

Noen som skal føde på Ahus i mai?


anit3103

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ahus her også. Jeg har termin 22. mai, men siden det er tvillinger og blir keisersnitt så blir det jo noen uker før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gynekologen var 80% sikker på at det blir jente. Skal tilbake på ultralyd i uke 32 på grunn av lavtliggende morkake, så da regner jeg med at de ser det gangske tydelig! Er vel stor mulighet for at noen av oss blir å tusle rundt sammen i gangene på A-hus!

 

Huff, som jeg gruer og gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, dette er mest spennende:O) Vi tror vi får ei lita jente vi også;) hvert på to ultralyder der de begge gangene sier at de er ganske sikre på at det ikke er noen prins:) de vil liksom ikke si helt sikkert, men ganske sikre:) skal på ultralyd igjen 3 mars og ta 3d bilder... da får vi nok vite det 100%, jeg hadde visst foranliggende morkake, men det var visst ikke noe uvanlig:D heldigvis...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de som jobber med dette er nok ganske drevne i faget, så hvis det skulle bli en gutt har jeg masse babyklær til overs og ingen guttenavn! Ville blitt kjempesjokk! hehe. Vi vurderte 3D ultralyd, men siden vi må tilbake i uke 32 blir det jo litt oppå hverandre. Jeg må sjekke om morkaken har flyttet seg dit den skal, hvis ikke blir det keisersnitt på meg.. Men håper mest på vanlig fødsel.. (Er førstegangs så jeg vet jo ikke hva jeg går til..) Men alle sier jo at man er i bedre form etter en normal fødsel enn keisersnitt. Får vel stole på dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til Ahus - termin 8. mai :) Noen av oss kommer nok helt sikkert til å se hverandre! Tror det er skikkelig babyboom på gang, hehe. Jeg skal ha en liten jente, og det var jordmoren 99 prosent sikker på,(hun spriket villig med bena under hele UL) så dersom det skulle komme en gutt får min samboer nok å henge fingrene i, for da må nye klær handles inn og barnerommet gjøres om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...