sn@rt2barns-mor Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 JEnta mi er så forferdelig har i magen om dagen. Vi har prød "alt": MAlt i grøten, flere t skjeer sviskepurre hver dag, tilby mye drikke (vann og MM), massere forsiktig på magen, termometer - trikset osv... Hun sliter veldig med å bæsje. TAr i alt hun kan, og gråter fælt, ingenting kommer ut! Hun hadde litt avføring i går morres, det var veldig hard. Stakkar lita. KAn jeg gi henne litt microlax for å få åpnet opp igjen tror dere? Noen som har prøv det med de som er så små?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hysj.... ikke si det til noen. Men jeg brukte det på jenta vår når hun var så liten. Hun sleit skikkelig stakkar. Hun var alltid hard i magen i begynnelsen hun begynte med ny mat, altså når hun begynte med grøt, når hun begynte med middag og fra mm til mme. Det funket kjempebra. Brukte bare litt av tuben og førte den ikke helt inn. Står forklart på pakken hvordan den skal brukes på barn under 2 år.
melkekua™ Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Jeg gav det til minsta på 8 mnd her forrige uke, hun var potte tett stakkars og skrek masse.... microlax funket veldig bra. Og ja...ungen får malt og sviskemos så det tyter etter.... prøvde å massere, sykle.....men alt vi klarte å få ut da var små promper... Små mager skal ikke gå lenge uten å få ut avføring pga endetarmen kan sprekke opp....da vil det bli enda vanskeligere for den lille å la det passere ut den vonde endetarmen. Ta deg en tur på apoteket med god samvittighet!
sn@rt2barns-mor Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2010 Takk jenter, den ligger allerede i skuffen og ventet på ett par sånne svar...;o) Prøver det vi, og synger halleluja hvis bæsjen kommer da....;o)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Lykke til med bæsjen:)) Den er nok i bleia om kort, kort tid:)))
mamma >to gull Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Vi ga det til gutten vår igår (han er snart 3 år da), men da leste jeg hele pakningsvedlegget og det stod ingenting om at så små ikke skal bruke det. Det som stod var at når de er under 3 år så skal man ikke stikke mer enn halve inn. Hos oss tok det 2 min så var det bæsj i bleia:-) Håper det går bra med ungen din:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå