Mortilbarn Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Noen som har tatt det? Jeg har time på fredag og er da 29+5 uker Fikk dere bra bilder? Ble det som forventet?
Babyønske �� Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hadde 3D ultralyd i uke 28. Det var en kjempeflott opplevelse for både meg og pappaen, ville ikke vært det foruten. Vi visste ikke kjønn( det viste ikke på ordinær ultralyd) så vi fikk også vite det. Ikke alle bildene ble like klare, for babyen lå med ansiktet inn mot morkaka i begynnelsen, men etterhvert snudde han på seg, og da fikk vi noen fine bilder. Såg tydelige ansiktstrekk, og hvem han lignet på, samt at det var veldig tydelig at det var en gutt der inne :-) Vi fikk vel med oss tilsammen 50 bilder(2D og 3D) og videosnutter(4D).
Mortilbarn Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Så morsomt Da jeg snakka med dama der sa hun at vi fikk CD med alle bildene på, gleder meg! Var utseendet som forventet ift ultralyden?
Babyønske �� Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Ja, han var lik seg når han ble født. Nå er han 1 år og vi ser fortsatt trekk når vi sammenligner med 3D bildene, særlig i profil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå