Gå til innhold

Har damerne pakka bagen??


Gladjenta :)

Anbefalte innlegg

Jeg har skrevet en liste over hva jeg skal pakke, henger på kjøleskapet den...henger visst godt, kommer ikke så mye lenger med den ;)

 

Føler på en måte at jeg blir sååå utålmodig hvis den er klar, hehe..

-er som å si til seg selv at ok, nå er jeg klar- åsså blir man sittende å vente og være utålmodig?!

 

Kan ikke huske at jeg pakka noe de andre to gangene, sånn før noe begynte å skje liksom. Er sikkert derfor jeg ikke stresser :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, den har stått klar noen uker allerede! Venter min tredje, og liker å være godt forberedt. Førstemann overrasket oss 5 uker for tidlig, og da mannen skulle skynde seg å pakke mens jeg måtte ligge fordi hodet ikke var festet og vannet plutselig gikk, endte jeg opp med en svær bag med 7 av mannens t-skjorter i, ingenting annet....ikke noe morsomt å være på barselen uten noe å ha på underkroppen, bortsett fra sykehusets engangstruser og bleie )-: -og i tillegg null toalettsaker... vil nesten gråte bare ved tanken, det var så flaut....

 

-så det skal ikke gjenoppleves! Skyndt dere å pakke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, du får meg til å stresse litt, hehe..er min 3 også, så burde kanskje være flink pike og pakke ila neste uke iallefall!

 

Takk for svaret,og lykke til :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..jeg venter min nummer 2 og har ikke begynt å tenke på pakking enda. :-p Gjorde ikke det forrige gang heller.. Om det skulle bli fryktelig travelt regner jeg med sambo klarer å plukke med seg det jeg måtte trenge. Trenger jo ikke være pyntet heller ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt på det,mange ganger,men aldri kommet noe lenger..jeg ser det er mange som har pakket,og det er jo egentlig bare fornuftig å pakke det man kan pakke nå,så man slipper å mangle noe.!Jeg bør nok vurdere å skrive listen snart hvertfall,for min bedre halvdel hadde ikke orket å prøve å tenke seg til hva jeg trengte i baggen engang,han syns det er lettere å kjøpe nytt da!hehe..så satser på å få fingen ut her etterhvert..men har enda noen gode uker igjen da..er i uke 32!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket... er nå 5 uker til termin... men føler jeg har pakket så mye... er førstegangs, å syns liksom det er litt flaut å tenke på at kanskje noen reagerer på at det er så mye... men jeg har pakket det som er nødvendig, å føler absolutt ikke at jeg har overdrevet... hvor store er deres bager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal innrømme at jeg har litt merkelig forhold til denne fødebagen, hadde det sist gang også. Tror jeg bare fikk med meg en liten bag med noen ekstra truser og en ren kjole, det var sommer den gangen...Men jeg husker nå at jeg savnet MANGE flere truser og mange store bind.

 

Men jeg pakket en badering, noe jeg ikke angret på da. Er den noen andre her som skal ha med seg badering eller noe annet mykt å sitte på?

 

Hmm, kanskje også jeg må begynne å pakke snart selv om jeg planlegger å føde til termin... Det er liksom så mye å ordne nå at jeg ikke helt vet hva jeg skal ta først.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 3mars,men her er alt klart for fødsel så jeg får litt ekstra oppfølging.Så jeg fikk et råd av jordmor om å pakke bagen nå så er den hvertfall klar om jeg skulle være så "uheldig" at den lille skulle komme for tidlig.Trengte ikke komme før tiden,men slik det ser ut nå så kan det skje hvert øyeblikk.Så bagen min står klar til å ta med istedet for å løpe rundt i panikk å lete etter det man hadde planlagt å ta med seg.Min samboer er også av det slaget at han mener jeg ikke trenger noe spesielt når vi drar og at ordner den saken når det gjelder,men instinktet mitt sier noe annet hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda, men tenkte på å sette kameraet til lading. Ble visst bare med tanken det også... Nå er jeg i full gang med redebygging (bakt både i går og i dag), så kanskje det er lurt å gjøre det snart, men mannen min er ganske fornuftig, så han kan nok pakke for meg (eller hente det jeg trenger). Jeg tenker mer på om barnevakten kommer i tide, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen er laget, og jeg har begynt å putte ting i trillekofferten sin, men jeg mangler visst en del ting har jeg funnet ut - bind feks - jeg kan ikke bruke sånne store tykke dumme bind som de bruker på fødeavdelingen, det er helt håpløst... Og denne gangen tar jeg med meg noe å reise hjem i som jeg ikke reiser inn i - forrige gang reiste jeg hjem i de samme klærne (tidlig hjemreise, men likevel...) og det var litt nederlag da jeg møtte en kollega utenfor sykehuset som kommenterte at jeg kunne da ikke ha lenge igjen nå - og da satt guttungen i setet sitt i bilen, og vi var klar til å reise hjem... Denne gangen skal jeg rett og slett se litt freshere ut når jeg reiser hjem! Da blir det ikke så pinlig å se på bildene etterpå heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ser det er flere av dere som har pakket den allerede ja. Huff kanskje det er best jeg begynner på den i morgen da...

 

Jeg er 35+5 på vei med førstemann:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...