Gå til innhold

Hvite blodlegmer i urinen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var en kjapp tur hos jordmor i går, men hun hadde det travelt så jeg fikk ikke spurt henne om det jeg lurer på.

Men i hvertfall: Hun fant hvote blodlegmer i urinen min! Dette kan jo være tegn på UVI (jeg har ingen symptomer på at jeg har det, urinen er sendt til dyrkning), men kan det være tegn på noe annet også ? Noen som vet ?

Jeg leste også at UVI kan føre til fosterskader :( Huff, er så bekymra nå.............. Dessuten er jeg fødeklar.. hva skjer om de ikke rekker å behandle meg for evt. UVI før fødselen er i gang ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vidt jeg vet kan dette bare være forurenset prøve også. Jeg hadde det, den ble sendt til dyrking og ingenting var galt, da sa hun at det ofte er forurensede prøver, men at de må sjekke alt.

UVI er vanlig hos gravide, og så lenge du sjekker deg jos jordmor og får behandling, skal ikke dette være farlig :)

Skrevet

Takk for svar Tale :)

Da håper jeg at dette er en forurenset prøve, og at alt er bra. Huff, blir fælt om fødselen kommer i gang før de evt. rekker å behandle meg for UVI... Hva skjer da?

Skrevet

Det eneste de sa til meg, var at det kunne være med på å sette i gang fødsel for tidlig om det var UVI. Har ikke hørt eller lest noe om fosterskader. Slapp av. Om noen dager får du svaret, om det nå er noe.

Skrevet

Det kan jo uansett ikke gi fosterskader hvis du er fødeklar! Fosteret må jo være i utvikling for ¨å få fosterskader. Ditt barn er jo ferdig!

I tillegg gir det ikke fosterskader, men kan gi tidlig fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...