Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Putt varmt såpevann i vasken mens du lager mat, og putt de brukte tingene oppi der etterhvert, så går oppvasken lynfort etterpå. Og bruk svamp til å ta av de verste restene (deig o.l.) den kan lett rengjøres og så kan børsten brukes til å vaske opp med en gang... Etter at jeg begynte å gjøre dette, har oppvasken blitt gjort med en gang, og det er myyye mindre arbeid!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Skulle akkurat til å skrive oppvaskmaskin jeg også.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Ikke alle som har plass til oppvaskmaskin... sånn som meg...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Ikke alle prioriterer oppvaskmaskin - som meg... Har egentlig råd, men syntes ikke det er så forferdelig å vaske opp (eller vaske gulver - men støvsugeren... STØVSUGEREN har jeg et anstrengt forhold til... he he he...).
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Har oppvaskmaskin, men putter ikke skitne kjeler og sånn inni der.. Det vasker jeg alltid for hånd... Takk for tipset:)
Papegøyeblomst Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Takk for tipset - Jeg er en av de som virkelig HATER å ta oppvasken (og har hverken råd eller plass til oppvaskmaskin) Jeg gjør det liksom omvendt nå da, - dvs at alt ligger i oppvaskkummen, og jeg tar ut bare det jeg trenger og vasker det...Hmpf, ikke noen god løsning...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Eventuelt gå på clahs ohlsson og kjøp en sånn oppvaskbørste med såpe i håndtaket på og svamp i stedet for børst. Vask alle tingene etterhvert under rennende vann. Da kan du bruke kommen samtidig som du lager mat også. (Hater å ha ting liggende i kummen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå