Gå til innhold

Husmortips for alle som hater oppvask!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Putt varmt såpevann i vasken mens du lager mat, og putt de brukte tingene oppi der etterhvert, så går oppvasken lynfort etterpå. Og bruk svamp til å ta av de verste restene (deig o.l.) den kan lett rengjøres og så kan børsten brukes til å vaske opp med en gang...

Etter at jeg begynte å gjøre dette, har oppvasken blitt gjort med en gang, og det er myyye mindre arbeid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kjøp oppvaskmaskin...

Skrevet

Skulle akkurat til å skrive oppvaskmaskin jeg også. :)

Skrevet

Ikke alle som har plass til oppvaskmaskin... sånn som meg...

Skrevet

Ikke alle prioriterer oppvaskmaskin - som meg... Har egentlig råd, men syntes ikke det er så forferdelig å vaske opp (eller vaske gulver - men støvsugeren... STØVSUGEREN har jeg et anstrengt forhold til... he he he...).

Skrevet

Har oppvaskmaskin, men putter ikke skitne kjeler og sånn inni der.. Det vasker jeg alltid for hånd... Takk for tipset:)

Skrevet

Takk for tipset - Jeg er en av de som virkelig HATER å ta oppvasken (og har hverken råd eller plass til oppvaskmaskin)

Jeg gjør det liksom omvendt nå da, - dvs at alt ligger i oppvaskkummen, og jeg tar ut bare det jeg trenger og vasker det...Hmpf, ikke noen god løsning...

Skrevet

Eventuelt gå på clahs ohlsson og kjøp en sånn oppvaskbørste med såpe i håndtaket på og svamp i stedet for børst. Vask alle tingene etterhvert under rennende vann. Da kan du bruke kommen samtidig som du lager mat også.

(Hater å ha ting liggende i kummen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...