MammaMia123 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jeg og kjæresten min har lyst å reise på vår første kjærlighetstur, uten barna, til høsten. Men hvor skal den gå? Hvor er det varmt og fint om høsten? Og som det er litt romantisk og masse å finne på?
Rampongi Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Roma: se alle de vakre bygningene, spis nydelig is og deilig pizza og masse annet god mat. Comosjøen: Fly til milano og kjør oppover (tar vel 2 timer omtrent) aldeles nydelig innsjø med masse små landsbyer og alt fra luksushoteller til små søte små BB. (skal dit selv i mai forhåpentligvis) Paris er vel en slager, men har ikke vært der selv Praha er alldeles nydelig. Helt Askepott den byen synes jeg. Masse pent å se på og fine ting å kjøpe. Ellers ønsker jeg selv å dra på slottsferie en helg, enten i storbrittania eller italia.
husmus &2 Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Roma, selvom jeg elsker Paris, er Roma roligere (tiltross for enda flere mennesker) og maten er enda bedre og været upåklagelig. Så, ja, Roma!
gulda Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Paris! Veldig klisjè, men jeg liker den.. Har vært der med mannen min, men da regnet det, og jeg fikk masse gnagsår, så det tok litt av sjarmen.. Men har vært der før med ei venninne, og da var det så romantisk at vi bare drømte om at vi hadde hatt en kjæreste hver der i stedet for hverandre, he he. For det å være der med ei venninne tar også bort litt av romantikken.. ;o) Det er masse kjente ting å se, forseggjorte bygninger over alt, koselige kafèer, og god stemning.
verdens heldigste mamma Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 ROMA!!! Kjemperomantisk og fantastisk by. Blir ikke lei! Å rusle gatelangs og drikke god vin midt på formiddagen, masse mozarella og parmaskinke, solnedgangen i Spansketrappen, myldre i Sixtinske kapell, kaste mynter i Trevifontenen... Mmmm Tror jammen jeg må reise tilbake snart!
Papegøyeblomst Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Den ULTIMATE kjærlighetsferien min ville vært til Bora-Bora, Tahiti....
Rampongi Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 ooh, glemte Zanzibar Der er det så nydelig! Elsker de fine øyene med de fine menneskene og delfinene som svømmer omkring ute i det varme vannet.
verdens heldigste mamma Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Helt enig i at Zanzibar er fantastisk feriemål, men jeg ville tatt med ungene på akkurat den ferien. Men jeg har vært der før vi fikk barn også og blitt fridd til, så det funker til det og ;-)
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Kan på det sterkeste anbefale ITALIA - september er fortsatt varmt og godt, og badevær, samt vinhøsting. Vi har forelsket oss totalt i Gardasjøen og Lago d'Iseo - to områder i Franciacorta som er rimelige å reise til, utallige romantiske landsbyer rundt begge sjøene, og en helt fantasisk mat og vin kultur. - Såpass rimelig at man kan reise dit på kortere turer - og unne seg litt luksus! Vi giftet oss der, og hadde bryllupsreisen vår der. Og angrer ikke et sekund. Vi har vært på mange romantiske reiser (Paris, New york, Berlin, Praha, Alicante, Florida (flere steder) etc. ), men ingen som tok pusten av begge to på denne måten! Og vi skal reise dit mer!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Barcelona!! En fantastisk by. Jeg og mannen min har vært der 2 ganger alene uten barn og kommer garantert å reise tilbake. Flotte mennesker, romantiske plasser, trange smug, restauranter med herlig mat (tapas), lett å komme seg fram, shopping, en lang strand midt i byen (hvis dere ikke reiser for sent på høsten...), fotball (ja, jeg har en fotballgal mann, men det går fint an å være der uten å "holde på med det"), etc., etc.. Ja, den perfekte byen etter min smak!!
Candy girrrl Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 Italia.. Mange steder. Gardasjøen er flott. Men er dere strandfolk haffe jeg satset på kysten. Cecilia er også flott. (IKKE høysesong i Italia) Santorini Paris Praha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå