Gå til innhold

Når sluttet dere med stellebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta her er snart 2 år..Kanskje på tide å kaste det ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 mnd ca.

Stellematte på gulvet ble tryggere;)

Skrevet

vi har det enda til vår gutt på 2 år, bruker det hver gang vi steller vi! orker ikke å ta han på gulvet, da dør ryggen min! så her skal stellebordet være lenge enda :)

Skrevet

Så lenge jeg hadde bleiebarn, så ble stellebordet brukt. Har verken rygg eller knær til å skifte på gulvet. *gamla*

Skrevet

H ehe, her vi bor nå (flytta da jenta var 3 mnd) er det ikke plass til stellebord da. med førstemann så var han så aktiv at vi ikke turte bruke det lenger...

Skrevet

Har en som akkurat har fylt 2 og har ingen planer om å slutte med stellebord. Det skal sies at hun nå ofte står og hopper på det mens vi kler på henne/hun kler på seg selv, men for min rygg (og 32-ukers mage) fuker det dårllig å ha henne på gulvet.

Bleieskift er faktisk mye lettere nå enn for et halvt år siden da hun var helt mark på stelleordet. Nå ligger hun rolig og synger eller prater mens vi skifter og vasker.

Vi var godt i gang med bleieslutt for et par måneder siden, men så mistet hun helt interessen for å si fra når hun skal på do, så skiftingen skal vi nok holde på med en stund til

Skrevet

har planer om å bruke det så lenge hun bruker bleie - er 21 mnd nå og er på vei til å slutte, så til sommeren kanskje!

Skrevet

Hun ble så aktiv at jeg turte ikke å ha henne på stellebordet mer enn til ca 7 mnd.

Skrevet

Poden her er 4 år og vi bruker det ennå. Han bæsjer i bleia ennå og bruker bleie på natta. Pga. min manns rygg har vi stellbordet ennå. Prøvde å ta det bort i høst, men da slo ryggen hans seg vrang med en gang.

Skrevet

Jenta vår er 2 år og 8 mnd. Slengte ut stellebordet før jul, fordi vi skulle selge leil. vår og måtte få badet til å virke stort og flott. Hadde da tenkt på det ei stund, fordi hun egentlig var alt for lang til å ligge på stellebordet.

Nå bruker vi bare stellematta på gulvet.

Skrevet

Solgte stellekommoden da vi flytta, da var mini 2,5.

Hadde planer om stellematte på gulvet, men det ville ikke ryggen så nå har vi stellematte på en kommode. 3år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...