Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 når kan de begynne med det? vet ikke helt om vi skal enda, men tilfelle..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Det er vel ikke anbefalt lenger, det...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Vent i hvert fall til de er sterke nok til å sitte, men uansett, jeg ser ikke poenget med å begynne i det hele tatt... Vet at det ikke var det du spurte om, men det er frarådet fra eksperthold... Hvis du må bruke dette, så er det lurt å vente til poden er sterk nok til å sitte selv, og det innebærer at den bør kunne sette seg opp på egenhånd, da den ikke skal sitte selv før dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå