Gå til innhold

litt angst..


mamma til Jesper <3

Anbefalte innlegg

Jeg har sååå stor lyst til å komme meg inn her. Har prøvd siden påske 2009 nå og ønsker bare å bli gravid.

 

Hadde IKM i går, hvis man regner syklus på 28 dager som jeg hadde tidligere, i det siste har det dog vært litt uregelmessig, så jeg er usikker. Men jeg fikk positiv EL 13 og 14 januar. Idag tok jeg en billig strimle grav.test pga vonde bryster og nysgjerrighet og det er et liiiiiiitet tynt strek, jeg har ikke lyst til å juble eller noe fordi at den er så tynn.

Nå skal jeg vente en uke før jeg gjør noe mere..

 

Angsten har jeg fordi at jeg ble sendt på sykehus i forrige uke, her måtte man ta CT på meg. Dette vil de ikke gjøre hvis man er gravid. De tok en test på meg som var negativ, men det er jo en liten mulighet for at det er sån at det var for tidlig for å synes ved en test. Kan det at de tok et CT på meg da være veldig skadelig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

men samtidig føler jeg at siden testen på sykehuset var negativ så har vel egget heller ikke festet seg og da burde det ikke være så farlig.. og så har jeg liten tro på at jeg faktiskt er gravid, men jeg har sååå lyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forrige svangerskap tok jeg spesial røntgen hos tannlegen. Legen mente da at jo tidligere slike undersøkelser blir gjort, jo mindre er jo muligheten for at det befrukta egget skal bli "truffet" av strålene. sånn forklarte han det iallefall ... vet ikke om det er til hjelp men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...