Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 noen som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan hjelpe henne med å få ut? hun får sviskemos hver dag,så skjønner egentlig ikke hvordan det har gått til. Fikk ut en hard klump i går kveld når hun lå på stellebordet,men tydelig at det var ubehagelig..
♡ A & E ♡ Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Rikelig med drikke er viktig. Så kan du prøve maltekstrakt også. Hva spiser hun?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 grøt til frokost,middag og grøt til kvelds(med sviskepurè i) får pupp etter frokost,etter middag,en liten slurk en time før kvelds og etterpå når hun legger seg. får tilbud om vann igjennom alle måltider..
♡ A & E ♡ Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Kan jo også prøve deg på en annen grøt en periode for å se om det hjelper
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 26. januar 2010 får forskjellig grøt morgen og kveld..får en litt "lettere" til frokost.. skjønner ingenting..men ser ut til det begynner å "løsne" nå..kommer ut små harde klumper hele tiden.. så snart kommer vel det en eksplosjon..
anjaslilje Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 prøv å ta et febertermometer og ta det så vidt innenfor endetarmsåpningen. Det ble vi tipset om av lege. Og det funket!!! Til gangs. Snakk rolig til henne,og "masser" lett med termometeret,det utløser en refleks som får henne til å besje.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2010 det gjorde jeg i gårkveld.. fikk ut en stor hard klump.fikk nesten ut mer,men hun verga seg for å trykke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå