Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Så jeg stikker til 3. tri :-) Dette har gått utrolig fort, noen som kommer etter snart?
juni2010mamma Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Så heldig du er:) Jeg er sååå utålmodig og syns det går så tregt, håper det går fortere snart. Jeg er 19+4 i dag så det er en stund til jeg kommer etter. Lykke til i 3. tri... kommer etter om 8+3 uker:)
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Takk-takk :-) Er du førstegangs? Jeg syntes i allefall det gikk veldig sakte med nr. 1, og bare kjempefort nå... Vi sees uansett om noen uker!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 27. januar 2010 #4 Skrevet 27. januar 2010 Emilia gravid med nr. 2 ♥: er 28+2 i dag som det har blitt Onsdag så vi er ganske likt vi da:) Hvordan er formen din?
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2010 Egentlig veldig bra! Har jobbet fullt frem til nå, men blitt sykemeldt med vannkopper (!). Trodde jeg hadde hatt det som barn,men den gang ei... ble smittet av dattern min på 1,5 år. Heldigvis er jeg såpass langt at det ikke skal være fare for fosterskader. Har vært på ekstra ul, og skal på en til i uke 32 pga sp.mål om stort barn. Uke 27 var han + 20% vekstavvik. Håper ikke han har tenkt å bli kjempestor bare. Håper på å jobbe fullt frem til perm. Jeg venter også gutt forresten :-) Hvordan er formen din da? Er det første? Utrolig koselig med baby synes jeg, skal prøve å kose meg masse, for tiden går sååå fort, særlig fra nyfødt og første året! Koselig å være gravid også, så lenge man er i god form!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå