Gå til innhold

dansing over grensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man danser med noen og det blir litt dirty, når går grensen?

Mener hvis man har kjæreste..

Skal man ikke danse med noen av det motsatte kjønn eller er det lov å tulle og danse? Så lenge det er noen kjæresten føler seg trygg på og det ikke ligger noe bak..

Kan man vrikker med rompa og være litt sexy når man danser så lenge hendene er der dem burde være?

Eller skal man ikke danse dirty når man har kjæreste?

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og dere er hvor gamle?

Ser virkelig ikke problemet. Dans er dans, dirty eller ikke, og det som skjer under dansen forblir under dansen-

Skrevet

hehe vi hadde en tur ut i helga og da ble det dansing :)

Jeg følte ikke jeg gjorde noe galt men mannen er sjalu så lurte på hva andre mener om det?

Skrevet

Så lenge klærne er på, dere ikke råkliner og har hendene på utsiden av klærne, da mener jeg at mannen ikke burde være sjalu.

Skrevet

Hvis han er av den usikre typen, kommer han til å fortsette å gi deg denne type problemer i fortsettelsen også. Jeg hadde ikke orket en sånn type.

Hvis du hele tiden må tenke deg om så du ikke gjør noe "galt" i typen din sine øyne, blir det feil! Da dreier det seg om hans behov for å ha kontroll.

Skrevet

hehe nei det var langt fra så galt :)

Vi danset og det ble vel litt vrikking men ingen hadde hendene på forbudte plasser og alle klærne var på.

Jeg mener også at han ikke har grunn til å være sjalu.

Det er ikke noe gøy å gå ut lenger.. føler jeg må sitte pent på en stol å ikke kan gjøre noe gøy.. :(

Noen tips til å få mannen mindre sjalu?

Skrevet

Trodde "Dansing over grensen" var et nytt konsept med Katrine Moholt jeg nå... :)

Skrevet

Ha ha, akkurat det jeg og så for meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...