ida87_thea_andrine Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 At jeg og min samboer har klart dette i sammen!! Vi to har klart å skape et lite vesen som lever inni i meg, det er jo ganske så fantastisk. Og jeg som trodde at vi ikke klarte det etter nesten 2 år med prøving, jeg hadde nesten gitt opp håpet og orket ikke lenger å telle hvilken dag jeg var på engang. Det skjedde når jeg minst forventet det!! Men dette har vi klart!! vi har klart å skapet et helt nytt, frisk baby!! om bare noen mnd så får vi treffet dette underet som sparker hver dag i magen min. Nå er jeg kommet helt til 25.uke og hun sparker bare sterkere å sterkere for hver dag som går. Er ikke dette en flott gave å få?? Vi er evig takknemlig for at vi skal få lov til å oppleve dette og kunne føre familien videre, og ikke nok med det, men vi skal få lov til å skape vår egen lille familie. Dette er helt fantastisk og jeg skjønner nok ikke selv hvor heldig vi er! Ville bare dele mine tanker med dere, jeg tror det er veldig lett for å la dagene gå for vi har så mye å gjøre at vi glemmer å stoppe litt opp og lukte på blomstene langs veien og det tror jeg er veldig viktig å gjøre sammen. Masse tillykke dere som er så heldig og få oppleve at familien blir større og skal vokse å gro!! Lykke til=)=)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 det er helt utrolig ja <3 tenk at et lite "frø" blir til den vakkreste skapningen etter 9mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå