Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Vi var i bryllup for to år siden til noen bekjente. Vi stusset over at vi ble invitert fordi vi har aldri hatt veldig mye kontakt. Begge har fått barn siden det, men vi har ikke sett hverandres barn. Sendte vel en gratulasjons-sms.. Vi bor en halvtimes tid unna hverandre, så det er heller ikke det som hindrer oss. Ingen av partene tar kontakt. Sitter dette paret og forventer å bli invitert i bryllupet vårt tror dere?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Ja, jeg tror også det. Men om dere skal invitere kommer an på hvilken type bryllupsfeiring dere skal ha. Hvis dere bare skal ha nærmeste venner og familie, så er det jo ikke naturlig å invitere dem.Skal dere derimot ha stor bryllupsfest, er det vel plass til to til.
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Hvem vet, kanskje de inviterte dere fordi de trodde dere forventet det, eller kanskje bare for å fylle opp stoler? Jeg synes det viktigste er å gjøre det som er naturlig for dere. Det er for mange avgjørelser som tas fordi etter andres forventninger om hvordan ting "bør" være. Dette er deres dag og da må dere selv finne ut hvem dere vil skal feire denne dagen sammen med dere.
verdens heldigste mamma Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 I utgangspunktet ville jeg si at denne "regelen" ikke alltid gjelder. Vi traff hverandre, og giftet oss sent og innså at noen venner vi hadde for 10 år siden da de giftet seg nå ikke var aktuelle å invitere siden vi ikke har noe med hverandre å gjøre lenger. Jeg måtte tenke meg godt om før jeg syntes det var greit, men etter hvert så jeg det som helt naturlig. 2 år er kanskje litt lite, men det virker jo som om vennskapet deres er over hvis dere bor så nært hverandre og er i samme livssituasjon, men allikevel ikke treffes. Du får kjenne etter hva som blir riktig for dere -det er i grunn det eneste som teller. Det er dumt hvis du dropper dem og angrer etterpå, da er det bedre å ta med 2 ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå