Lillepromp blir storesøster Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Handler om en jente på syv år som har schizofreni.
Gjest irismor Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Så på det i går og ser på det nå. Priser meg lykkelig hver dag for at vårt barn er friskt. Man vet aldri hva livet bringer.
skorpionfruen Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Tenk så rar hjernen er. De har video-opptak av at hun er opptatt av ting i rommet som liten baby. Rått!
Gjest Tale30 Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Det var trist og skremmende å se. Min venninne har schizofreni, og hører i perioder stemmer som forteller henne hva andre tenker. Det er helt forferdelig. Verdens mest ressurssterke jente ute av stand til å jobbe eller noe annet som kan skape stress for da utløses psykosene. Når man ser så små barn som får ordre fra spøkelser osv, så kan man jo også lure på om de ser ting som andre ikke kan se, men som faktisk er reelle. Man vet jo aldri. Jeg har av og til tenkt det når min venninne har sykdomsperioder, at det KAn jo være noe i det hun sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå