Gå til innhold

Noen her som har gått på Grete Roede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å prøve dette, men funker det?

Dere som har prøvd det, gikk dere ned noe? Og hvor lang tid brukte dere? Er det veldig dyrt?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har prøvd. Det funka en stund, men jeg blir gal av å tenke så mye på mat. Og så skal man helst spise en del lettprodukter, og det klarer jeg bare ikke. Ofte smaker de ikke godt, og jeg syns lettmat er skummel pga tilsetninger.

Det koster en del ja. 1800 for første kurs, tror jeg. Så får du litt rabatter ettersom du går flere kurs. For ikke å snakke om maten, det er ganske mye mat du skal spise om dagen. Jeg trivdes ikke med å være proppa hele dagen. Men vet at det har funka for mange, og at mange har gått ned med GR. :) Så du må nesten bare prøve, kan hende at det er din metode.

Skrevet

For min del så funket det der og da, men dessverre ikke noe kroppen min vil ta til takke med. Jeg har pcos så da er det lavkarbo som er den riktige oppskriften på vektnedgang. Jeg gikk ned 6 kg. de 8 ukene kurset varte, men de to siste ukene gikk jeg nesten ikke ned noen ting (uke 6 til 8). Vil tro de 6 kg. stort sett var vann. Om det er det riktige opplegget for deg kommer ann på grunnen til at du er overvektig.

Skrevet

Jeg var også proppa hele tiden, og veldig lysten på fettholdig mat.

Skrevet

Supert! Har gått ned 10 kg og det greide jeg ikke på egenhånd. Livet er forandret og det er verdt hver en krone. Det er livsstilsendring og en må være villing til å fornadre sine uvaner. Hvis ikke går en bare opp igjen. Det største for meg er at jeg har begynt å trene. Det er jo vanlig kosthold og en får spise alt en vil. Det er bare mengden som skal kuttes eller økes. Jeg gikk ikke ned i vekt fordi jeg ikke spiste nok og trente. For lang tid mellom måltidene også. Jeg greier ikke å bare spise bacon og majones eller kutte ut brød, så om du vil spise normalt og fortsatt gå ned i vekt synes jeg du skal prøve.

Skrevet

Jeg tok ikke kurset, men hadde alle papirene jeg trengte og vog opp maten og fulgte alt til punkt og prikke alene.

Jeg har gått maaaaange slankekurer, og dette var det eneste som fungerte for meg.

Gikk ned 15 kilo, og holdt de borte i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...