Feliz31 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 går i den siste mnd hjemme i permisjon m lillingen, og fantasien/orket over å lage middag begynner å bli redusert. Trenger noen tips, noe nytt kanskje? Håper å bli inspirert av dere her inne.
Rampongi Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke så mye spennende i kjøleskapet, men regner med en av følgende retter: Pasta, fløte og sopp i ovnen. Eller pasta med tomatsaus først og entrecote med brekkbønner etterpå. ellers hva vi også kyllingfileter, så mulig det blir ovnsbakt kylling med ris og olivenolje eller stekt sopp i panna med entrecote og potet eller taco med kylling kjøttdeig (åh trøste meg for noen kjipe retter dette ble) Lykke til med å bli inspirert, kan se ut som om jeg trenger denne tråden jeg også
Feliz31 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 he he, godt av vi er flere. Tipsene dine var ikke så verst de da
Strawberrywine Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Vi skal ha stekt laks, med brokkoli, blomkål, gulrot og poteter..
fox`y Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 vi skal ha gryterett m/ svinekjøttdeig, salat og rundstykker:)
mamma&mikkel Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Kylling wok! veldig enkelt, freser kylling (filet skåret i passe store biter) brokoli, gulrot, paprika, løk, minimais, eggenudler, og sterk tomatsaus!! Ungene elsker det, og det er ganske sundt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå