hæppisnæppi<3 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Jenta vår på 7 mnd har vært litt småsjuk siden torsdag, feber rundt 38,5 og veldig trøtt, men nå har endelig feberen gitt seg og hun virker stort sett frisk. Det eneste jeg synes er litt merkelig/bekymringsfullt er at hun er så innmari trøtt. Hun har stort sett hatt god apetitt på all mat, men nå får vi bare i henne litt melk(mme). Men en gang hun får annen mat begynner hun å gråte( med store tårer), vrir seg i stolen og gnir seg i nese/øyne og virker veldig trøtt. Dette gjør hun selv om hun akkurat har sovet lenge, eller om det har gått en lang stund siden sist. Hun er stort sett blid ellers, og virker frisk...virker som hun har litt slim i halsen innimellom(får sånn "rar" pust, skurrer liksom) og litt snørr... Noen med ideer/tips, eller er dette noe som går over? Opplevd maken?? Litt bekymret her jeg sitter...
♡ A & E ♡ Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hva med å prøve litt saltvann i nesa, kanskje noe slim/snør som kan løses opp litt og åpne eventuell tett nese også prøve å gi henne mat? Ikke enkelt det der altså! Frøkena vår er og 7 mnd og hun er veldig var når hun er snørrete. Klør seg i øynene og nesa og ikke særlig fornøyd!
hæppisnæppi<3 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har prøvd det, og det virker ikke til å hjelpe noe. Og hun er faktisk veldig trøtt døgnet rundt. Ikke bare når hun spiser...kan jo ikke være normalt det? Hun kan sove hele natta(6 til 6) for så å få litt melk og dermed sove 3 timer til. Så får hun litt melk og er trøtt igjen rett etterpå. Leste at de kan ha jernmangel, pga mye melk, men har ikke mme tilsatt jern?? Forvirra jeg..
♡ A & E ♡ Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Har ikke hørt noe om at mme inneholder jern så det vet jeg ikke. Får hun tran eller dvit? Hadde ringt til lege jeg tror jeg hvis jeg syntes frøkena virket slapp og trøtt over lengre tid. Skader jo ikke å sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå