Nikki 75 Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Huff, det er skummelt hvordan disse hormonene raser rundt. Var i supert humør da jeg la meg i går kveld, men våknet opp supergretten og grinete i dag. Tårene trillet før jeg var ute av sengen. Føler at mannen min ikke bryr seg nok om svangerskapet og om babyen, og i alle fall ikke om meg - og det er det ingen andre som gjør heller. ) I alle fall ikke i dag. Det er vanskelig å komme seg ut på grunn av bekkenløsning og issvuller på veiene, og jeg har ikke energi til å gjøre noe særlig hjemme heller. Så jeg føler meg lat i tillegg, noe som ikke akkurat gjør underverker for selvtilliten. Sånn, måtte bare få det ut!
vårsolmamma Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 den dagen hadde jeg igår, men d er bedre idag... er litt effektiv idag med små ærend og så skal jeg spise lunsj med en venninne før jeg gjør litt husarbeid og henter barna. Høres mer ut en det er..hi hi..men alt går i slowmotion så det fyller jo hele dagen:)
freia *overtid* Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Da er vi to..... Føler at alt ungene gjør her i huset er galt og at de bare krangler og kneter med en gang de er hjemme fra skolen. Orker ikke å gå ut i kulda eller på glatta, får kynnere med en gang jeg skal reise meg opp fra sofa`n. Prøver å følge guttene på skolen på marra`n, bruker 15 min på en vei og da når jeg kommer hjem er det rett på sofa`n med null energi igjen. Gleder meg til at hormoner og kroppen kommer litt mer i balansje igjen, til det får de andre i huset bare leve med en tikkendes bombe noen uker til ;-)) Ønsker deg lykke til videre :-))
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Fryktelig. Å så er det over om noen timer, men er det ikke litt sånn da at det som kommer ut når hormonene raser også er der til vanlig, men da velger vi å drukne dem. Har lyst til å skrike SE MEG til tider. Ta på meg, vær nær meg... Ja hvor er mannen da? Han jeg skulle ønske spør hvordan man har det og kysser i nakken og spør om man trenger en massasje eller noe å drikke? Nå driver jo jeg å løper med all oppdekking til vanlig, både når det gjelder mat, drikke, tåneglklipping og ALT annet så ser jo at det kan være vanskelig for resten av husstanden å se meg som jeg er nå, altså: Sliten med smerter i bekkenet og rimelig drittlei av å vagge rundt som ei sjøku strandet på land uten mulighet til å knytte skoene uten å lage tydelige stønnelyder (termin i dag) Synes vi er flinke til å holde ut jeg jenter. Litt snørr og tårer får mannene tåle, de slipper billig unna resten...
Nikki 75 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2010 Godt jeg ikke er alene, i alle fall ) Nå har jeg akkurat funnet ut at NAV ikke har registrert søknaden min om foreldrepenger som jeg leverte for over en måned siden. Det var vel ikke akkurat noen stor bombe etter alt jeg har lest om effektiviteten i NAV-systemet, men likevel - GRRRRRRRRRRR!
Mammatilsnart2:) Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har også problemer med nav, di klarer tydeligvis ikke å sende inn alle papirer di skal, å hvordan i F,,, skal vi klare oss uten penger !!!!!!!!!! Regninger å alt bare flyter, blir gal. SÅn nå fikk jeg litt ut også , tusen takk Ellers er formen lik som dere andre her, 20 dager til lille kommer, å med bekkenløsning å kynnere er ting tungt, får håpe mann og barn holder ut en stund til. ;( Gleder meg til han kommer ut
Nikki 75 Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2010 Skjønner plutselig de i filmer og tegneserier som slår mannen i hodet med steikepanna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå