solbarn Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Den siste mnd har jeg hatt kjempe problemer med å sove. Da jeg endelig greier å sovne greier jeg ikke å våkne. Vekkerklokken blir ganske enkelt ikke hørt. Det er ikke morro i det heletatt. Arg! Første svangerskapet sov jeg omtrent hele tiden. Fikk ikke sove nok. Hm. Noen ideer om hva jeg kan gjøre?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Jeg har ikke problemer med å sovne, men jeg klarer ikke sove lenge om gangen.. Maks en times tid! Også våkner jeg som regel for morran kl 5, for så å ikke få til å sovne igjen.. Uansett hvor Tidlig eller seint jeg la meg kvelden før.. Har funnet ut at jeg må bare løre meg å leve med det, for det er nok ingenting jeg får gjort noe med..
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Søvnen min er også veldig forandret. Kan bruke lang tid på å sovne og våkner av minste ting, sover heller ikke lenge av gangen men begynner å bli vant til dette nå..
Guri malla Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Har store problemer med å søvne i perioder, det som hjelper meg er sånne meditasjons cd hvor det er noen som guider, da tar det ikke lang tid før jeg er borte
26/5-10 Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Hei, jeg hadde også store søvnproblemer tidligere i svangerskapet. Heldigvis gikk det over (kommer nok tilbake snart...) uansett så anbefalte legen min meg å ta akupunktur. Det er visst noen punkter på toppen av hodet, som med noen nåler, kan stimulere slik at man sovner og sover bedre. Har som sagt ikke prøvd det ut selv, men kommer garantert til å prøve dersom jeg får søvnproblemer igjen. Det er jo helt grusomt å ikke få sove nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå