Topmodel Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 Hei Jeg sparer ingenting har tenkt og spare litt etterhvert . og lurer på om hvilken sparepakke i skandiabanken er god .jeg tenker til barnesparing men litt vanskelig å velge.
lille sprelle Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Vi sparer rett og slett bare på en høyrentekonto i vårt eget navn. Noe herk for ungen å få avkortet studielån og stipend pga formue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå