Gå til innhold

Libero-pakken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mottok startpakka til Libero i går, ble kjempe fornøyd med innholdet.

Nå slipper jeg å kjøpe bleier som jeg ikke vet om passer før poden er født.

Fikk med to str som jeg får prøvd ut før jeg må ut å kjøpe egen pakke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mer inneholdt den? Har bestilt jeg og :)

Skrevet

Jeg òg!! :D

Skrevet

Ja, fikk pampers/apotek pakken forrige uke, den var fin :)

Bleier, smokk,body, prøver på sink salve og intimsåpe, foreldre og barn blad, bok fra go boken og litt reklame.. Super :)

Skrevet

Takk takk Marnarmamma, den hadde jeg glemt.. :))

Skrevet

Bleier:

- 5 stk newborn.

-9 stk mini.

- Pakke med våtservietter.

- Liten reiseveske med to ammeinnlegg og prøveflaske med olje.

- Prøvepakke med Tena lady.

- 5 stk Engangs vaskekluter.

- Pakke med 6 stk Engangs skifteunderlag.

- Tynn lue fra Lindex.

- Rangle.

Og forskjellig info om div ting og tang :-))

Skrevet

Har bestilt rimi pakken og, hva inneholder den igjen?

Skrevet

Jeg har og bestilt den :) Hvor langt er du på? er spent på når jeg får den :) er nå 31 uker!

Skrevet

Hm, jeg får ikke til å bestille den jeg. Får beskjed om at eposten min allerede dinnes i systemet, det må være fra forrige svangerskap. Burde ikke det gå an allikevel, da?

Skrevet

Send en mail og be dem slette e-posten din, sånn at du kan registrere deg på nytt. Det har skjedd mange.

Skrevet

Er det forresten ikke litt forskjell på apotekene, hva man fåri apotek-pakken? Jeg har skrevet ut sånn hentelapp, men bør jeg gå til et bestemt apotek?

Skrevet

Venter på rimi pakken jeg også. Det står at den sendes ut 3 uker før termin. Så da kommer den til meg neste uke.

Rart man ikke får bestilt i et nytt svangerskap synes jeg. Men du kan jo ta kontakt med de her:

Dersom du ikke har fått ditt verdikort eller det er feil med registreringen, vennligst kontakt Rimi på telefon 800 41 500 eller via epost.

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere fikk liberopakken? Jeg venter og venter

Skrevet

Fikk gavekortet fem uker før terminen.

Rimi pakken får jeg når det er tre uker igjen til termin.

Skrevet

Bam-pakken var skikkelig kjip, syns jeg.

En smokk, to ammeinnlegg og en sinksalve...

Skrevet

Jeg registrerte meg på RImi lenge før jul. Nå har jeg to uker til termin å ennå ikke fått verken "hentelapp" eller pakken... Hmm... Dårlige greier...

Skrevet

Jeg hentet rimi-pakken i dag - og ble postitivt overrasket (tilfeldig egentlig at jeg bestilte disse gratispakkene på gjerrigknarken.no).

Fikk:

-2 bleier

-pakke med libresse bind (natt)

-våtservietter

-pampers en gangs stelleunderlag (6 stk)

-toalettveske fra natusan m våtservietter, ammeinnlegg og babyolje (som jeg nok ikke kommer til å bruke når jeg leste innholdet...)

-prøver på dr.greve såpe, tannkrem, shampo og omo vaskepulver.

ikke verst syns nå jeg :-)

skal hente lindex-pakken i morgen

Skrevet

da kommer jeg til å få mye fint til slutt da, har bestilt rimi, libero, apotek/pampers og bam sin pakke :)

trenger ikke å kjøpe inn noe oljer/kremer ol ihvertfall. Og kan drøye til jeg kommer hjem fra sykehuset med å kjøpe bleier :)

Skrevet

Når jeg best rimipakken fikk jeg beskjed om at de var tom og at jeg ville få hentelapp i uke 8 eller 9. Det blir sann ca 2-3uker før termin.

Men den bam pakken, inneholdt den så mye mindre enn det som var avbildet?

Skrevet

sniker meg innom her bare for å si til de som har fått bam-pakken at den sinksalven er bare helt fantastisk!

Jeg prøvde den på sønnen min(siden jeg får 2 litt tette), og det var noe HELT annet enn klisset som følger med i sinksalvene fra natusan, neutral osv.

Vet at dr.greve sin sinksalve er litt dyr, men den er veldig mye enklere å smøre på, vaske av(hendene dine) og den virker! :)

var selv supergla jeg fikk den som prøve, hvis ikke hadde jeg nok ikke kjøpt den..

Skrevet

Ja, ikke noe vaskemiddel, body eller gavekort i min pakke i alle fall....

Skrevet

Denne tråden likte jeg :D

Noen som har linken til å få bestilt Rimi og Lindexpakken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...