Gå til innhold

Tungpustet og sliten


mjhanse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Signerer!

Synes dette svangerskapet har vært tungt, orker jo ingenting! Bekkenløsning, slitenhet og tungpustet er vel fellesnevneren den siste tiden.. Rett avløst etter 5 uker med kvalme i begynnelsen. Skal bli spennende å se hvordan symfyse målet ligger an til torsdag da jeg skal til jordmor. Føler meg diiiger!! Jeg har 77dager igjen tirsdag 26.01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Blir fort litt tungpustet og sliten om det er mye stress og styr om dagene. Prøver å være i jevn aktivitet og bevege meg litt hver dag, jeg skal tross alt komme meg velberga gjennom en fødsel! ;)

Jeg har vært 100 % sykemeldt pga bekkenløsning siden begynnelsen av desember.. =/

Hvor mange dager igjen..? Tja.. har ikke telt over, men termin er 19.April <3 Begynner å bli klar for å få henne ut snart nå!

 

Lykke til videre, og ta vare på deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig... veldig sliten hele denne graviditeten. Vært syk i nesten to mnd på toppen av det hele så føler meg ikke akkurat energisk og klar for baby nr to nå, akkurat blitt frisk så ble det på han igjen omgangsjuke i går:( Har bare lyst å nyte graviditeten å glede meg!! (gjør jo det da, men dere skjønner hva jeg mener). Har 82 dager igjen i dag!

Hilsen sutra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg heeeelt igjen her. føler meg som en hund med tunga ut og bare puster og peser :P bekkenløsning så det suser, kynnere som irriterer og er bare helt utslitt. Hun snurrer rundt nesten helt nede i åpningen.. gleder meg til sen ultralyd som er om noen dager.. Godt å høre om alt er normalt osv.. blir kanskje lettere å takle alt da. Termin 11.04, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, må bare si at det er herlig å høre at det ikke bare er meg! Har hatt en dritt dag idag, og det hjelper faktisk å lese om at andre har det sånn og.. Ikke stygt ment assa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått termin 19. april. Jeg synes tross alt dette har gått fortere enn forventet, men siden jeg har har hørt at de siste ukene pleier å gå sakte synes jeg det fortsatt er en stund igjen. Det er ca 81 dager igjen for oss.

 

Jeg føler meg ikke så tung og sliten (enda:-)), bare utrolig stiv, hvis jeg sitter i mer enn en time på et sted klarer jeg ikke reise meg normalt, eller stå oppreist før jeg har gått endel skritt! I tillegg har jeg veldig halsbrann, og som dere ser så har jeg en tendens til å våkne ved disse tider hver natt, og er lys våken! Prøver da å sitte litt foran PCen i håp om å bli trøtt så jeg kan sove et par timer til så jeg ikke blir altfor trøtt resten av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg fått svar på hvorfor jeg har vært så ekstremt sliten og andpusten.. Blodprosent på 8,2! Her er det bare å ta jern ja.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...