utflyttet stavanger dame Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 e idag 12 fulgåtte uger, tar fremedeles ein dag om gangen så me får se kosen d går, ha ein fine dag jenter
***lykkelig mamma*** Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 lykke t! Går som regel bra når du har komt så langt!
odin123 Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 klart dette går bra, kjekt og se at det er litt folk fra rogaland her masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå