Gjest Sauen og ungene Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 er 3 dager forsinka. Tok test i går, ikke gravid. Uansett usansynlig med noe graviditet, siden vi har brukt kondom hele tiden... På torsdag var jeg hos lege for å sette inn spiral, hun skulle måle livmorhalsen med et sånt instrument og den var visst for trang ja, så fikk ikke satt inn noe spiral. Hadde en liten blødning etterpå, men bare i noen timer. Har ikke gått på noen form for hormonell prevensjon etter fødsel for 7 mnd siden. Har begynt på lavkarbo-kosthold da, for 3 uker siden, men har bare gått ned et par kilo så det har nok ikke med stort vekttap å gjøre. Noen forslag til hva som kan gjøre det? Jeg pleier virkelig ikke å være sen, og blir litt paranoid av dette. Må man bare vente da eller? Skulle liksom begynne på cerazette mens jeg venter på time hos gynekolog for å få satt inn spiralen, men da må jeg vel vente på mensen?
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Hihi, du også? Jeg er bare på dag 2 etter forventet mens, men begynner å lure på hvor den blir av. Men, jeg har blitt unødig bekymret før. Etter at minsten ble født har det variert veldig hvor lange syklusene har vært, men dette er nok den lengste hittil. Drøyer noen dager til med å teste, hvis ikke blir det fort svidd av veldig mye penger på grav.tester ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå