❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 handler om å være glad i noen og savne noen. Skal lage en liten video med bilder om en som er gått bort..
Ariel_80 Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 "To where you are" er en kjempefin sang. Både Josh Groban og Chloe Agnew har fine versjoner av den. Her er teksten: Who can say for certain Maybe you're still here I feel you all around me Your memories so clear Deep in the stillness I can hear you speak You're still an inspiration Can it be (? ) That you are mine Forever love And you are watching over me from up above Fly me up to where you are Beyond the distant star I wish upon tonight To see you smile If only for awhile to know you're there A breath away's not far To where you are Are you gently sleeping Here inside my dream And isn't faith believing All power can't be seen As my heart holds you Just one beat away I cherish all you gave me everyday 'cause you are mine Forever love Watching me from up above And I believe That angels breathe And that love will live on and never leave Fly me up To where you are Beyond the distant star I wish upon tonight To see you smile If only for awhile To know you're there A breath away's not far To where you are I know you're there A breath away's not far To where you are :-)
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Ja, den var kjempefin! Aldri hørt den før jeg, og fikk jammen klump i halsen. Tears in heaven av Eric Clapton syns jeg er en nydelig sang, og minner med sånn om pappa`n min.
tingeling87 Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Spilte den i mormors begravelse. Nydelig sang!
tingeling87 Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 I mormors begravelse brukte vi en roligere variant. 1 minutt og 20 sekunder ut i denne filmen spilles den som ble brukt i mormors begravelse. Litt roligere enn den første linken jeg la ut.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2010 Ariel_80 den var kjempe fin Takk. Tingeling87, flott sang. Takk for hjelpen alle sammen..
rødt&blått Skrevet 27. januar 2010 #7 Skrevet 27. januar 2010 Ellers må vel dette være en av verdens mest rørende sanger.... http://www.youtube.com/watch?v=9UsFqVpm2OU&feature=related
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå