Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. januar 2010 #1 Skrevet 26. januar 2010 det er ikke så lett å ikke bli det når det lyser IKKE GRAVID mot deg når an virkelig ønsker å være gravid Å jeg som har gått med denne skikkelige ugne magen i nesten en uke nå...hadde virkelig håpet! Menmen...da blir det ny runde!
Carina har to små gull Skrevet 26. januar 2010 #2 Skrevet 26. januar 2010 Sender deg en klem. Ja kjedelig at det ikke gikk denne pp. Ser ut til at jeg får tanta en hel uke etter ikm. Har nok hatt el senere enn jeg trodde. Er på dag 33 idag og spotter bare enda. Negativ test...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2010 Så utrolig kjipt!!! Å alt jeg tenker på er at nå skulle jeg egentlig vært snart 4 mnd på vei Men det hjelper ikke å tenke slik, da - vi får bare manne oss opp til nok en prøveperiode - å satse på bedre klaff da. Jeg har nok også hatt senere EL enn jeg trodde. Du får ha et koselig besøk av TR da - regner med ho kommer hit å snart Klem
Efua Menu♥ Gutetvillingar Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Kipt! Men har ikkje du IKM 29.jan? Då er det vel fortsatt håp, eg testa negativt 3 dagar før IKM sist, men var gravid likavel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå