Gå til innhold

Hva synes dere om jentenavnet Maria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så nydelig, tror jenta i magen skal hete det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det penste jentenavnet jeg vet om i hvertfall:)

Skrevet

Jeg synes Maria er et kjempefint navn :-) Det er et navn jeg alltid har likt, men som ikke er typisk "motenavn".

Skrevet

Jeg skal føde en liten Maria om bare noen uker:)

Skrevet

Datteren min heter Maria, er så fornøyd med navnevalget! Fantastisk nydelig navn, selv om det er vanlig i andre land har Maria aldri vært særlig poppis i Norge. Kan ikke helt skjønne hvorfor. Det er ikke verdens mest brukte jentenavn uten grunn:)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Navnet Maria er aller nydeligste navnet jeg vet om,for det heter godjenta mi.

Skrevet

Tror ikke det finnes ett menneske som synes Maria er stygt. Ett nydelig jentenavn, absolutt blandt mine favoritter.

Skrevet

Her er det et menneske som syns det er stygt. Beklager altså, men det er så inmari fælt.

Skrevet

Maria er kjempefint, blandt mine favoritter!

Skrevet

Maria er et nydelig navn jeg godt kunne brukt selv:)

Skrevet

Synes det er sååå kjedelig, men sikkert fordi annenhver ugne (omtrent) heter det her i sør Tyskland.

Skrevet

Har ei lita Marie jeg da, synes begge de navnene er fine, men siden jeg har ei anna jente med a-ending på navnet sitt valgte jeg MariE.

Skrevet

maria er pent, hadde det på lista selv. Men det kjipe er at halve den spansktalende verden heter det, så det er ganske oppbrukt. Og begynner å bli det her i Norge også.

Skrevet

Min bestemor het Maria og min tante Maria Del Carmen,men typisk Spanske navn da ..

Skrevet

Det fineste navnet som finnes:) hadde en av mine gutter vært jente, hehe, så hadde hun helt sikkert hatt navnet Maria:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...