Gå til innhold

En anelse bekymret!


Trudelutta

Anbefalte innlegg

Heisann!

Var på kontroll hos fastlegen igår,og alt virket bra!

Tok blodprøver etter timen var ferdig,og da fant de ut at hb'n var på 17%,og dette er tydelig veldig høyt!..Fikk beskjed om å kutte ut jerntabletter,og å komme tilbake for nye prøver om ei uke,men...fikk ikke svar på hvorfor dette er "farlig"!?

..Søkte litt på nettet,og ser at det kan tyde på at noe er galt med babyen?!..Nå er jeg redd!

..Gutten vår ligger med hodet ned,og jeg er snart 35 uker på vei!Har gått opp 5kg til nå,og hadde slankeoperasjon i 2007...

Noen som vet noe mer om dette med for høy blodprosent under svangerskapet,og hva som egentlig kan være galt??..

 

Mvh bekymret kommende tobarnsmor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

veit itj. mn hadd kanskje tatt ein tlf te føden eller ringt jm for å få et svar. e læng å vent ei uke når du e bekymra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :o) Jeg ville sikkert ringt til noen som kunne svare på mine bekymringer om det var meg som hadde fått en sånn beskjed... Jeg vet ikke så mye om det og har det ikke selv, men min første tanke er at det kan gjøre gjennomstrømingen i navlestrengen dårligere pga tykkere blod/høyt antall røde blodlegemer? Jeg tror at blodprosenten skal ligge på 11-12 under svangerskap og at over 20 er farlig? Min hjelp er ikke så stor... Håper noen kan hjelpe dine bekymringer mer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...