Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Noen som har det? Og er det bra? Hvilke seter passer?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 Er det base du mener nå? Eller vogn? Skjønte ikke dette jeg:P
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 nei... kom ikke på hva det het da jeg skrev innlegget... mener trille.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 Vi har den trilla :-) Veldig fornøyd med den! Veldig lett å trille, trenger ikke storeplassen for å snu. Helt uunværelig om man skal på shopping:) Kjøpte vår på tøff og liten, men de har den og på barnas hus. Betalte vel 1200kr for den, så den er ikke dyr. Hilsen anonym 13:04
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 vi har acta graco triologi (tror jeg det heter), og tralla som hører til. Den er helt fantastisk! Vi hadde den med på ferie til Danmark da babyen var 8 uker gammal, og brukte vognen uten bilsetet. den har gode stramme 5-punktseler, og ryggen kan legges helt ned. Genial og ha med på handletur da du bare klikker bilsete nedi. Litt trist at lillegutt snart har vokst utav bilsetet :`-( Kjøpte den på Brio lekebutikk for 990kr
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Akta Graco Logico S passer til Graco vogner, og det er forskjellige typer den passer på. Bla Mirage, Mosaic og Quattro Tour Sport. Tror også det finnes en adapter til Bugaboo Cameleon. Og muligens det passer i Mountain buggys universaladapter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå