Fire småtroll Skrevet 26. januar 2010 #4 Skrevet 26. januar 2010 Jeg er nok påvirket av min bestemor som alltid hadde bugnende mat- og kakebord med masse deilig å spise, så jeg ville hatt minst 3 store kaker pluss fruktfat, muffins, kanelboller, sjokolade, potetgull og is
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #5 Skrevet 26. januar 2010 kakemonsterdamen er visst ikke så voldsomt til kakemonster men 2 kaker høres nok ut. I tillegg til frukt og boller/muffins.
solita 06 Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 2 kaker + muffins eller fruktfat. Har nettopp hatt 3 årsdag med 4 barn og 7 voksne, hadde lun eplekake med krem og gulrotkake, var rikelig. Druer og chips i tillegg.
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #7 Skrevet 26. januar 2010 Jeg tror sug lut spøker. Hvor mye kake spiser du selv når du er på besøk? La oss si 3 stykker. En gjennomsnittlig springform deles i 16 stykker. La oss også si at du baker en langpanne med noe. En langpanne deles i 32. 32+16=48. 48:14=3,42. Dvs ca 3 1/2 stykke per pers, voksen som barn. 2 kaker holder i plentyvis. Og jeg har mange års erfaring med kaker.... ;-)
Gjest Skrevet 26. januar 2010 #8 Skrevet 26. januar 2010 Tusen takk! Da tar jeg alle råd med i beregningen. :-)
Anne-B. Skrevet 26. januar 2010 #9 Skrevet 26. januar 2010 Det må være litt å smake på! Sjokoladekake med nonstop og seigmenn til unga (lag en langpanne, slik at de voksne og får smake). Ostekake til de voksne. Og kanskje en gulrotkake.. Slurp. Jeg har veldig lyst på kake i dag.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Sier som Anne-B, det må da være et lite utvalg. Ikke enten-eller. Ville i alle fall hatt 4 kaker:) Synes det er litt pinlig om det blir tomt med en gang:)
Anne-B. Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Er det fest, så er det fest! Så mellom 3 og 5 kaker er ikke dumt. De trenger ikke å være så store, og som regel smaker jeg på alle. Vi har pleid å servere frukt og, honningmelon har vist seg å være det som er mest populært. En gang fikk vi voksne ost og kjeks med diverse frukt og grønnsaker. Og te. Hehe, ikke vin. Det var en kjempekoselig bursdag, både for voksne og barn. Nam nam.
Mrs. Bouquet Skrevet 26. januar 2010 #12 Skrevet 26. januar 2010 2 holder + ett eller annet som ikke er direkte kake feks. gele, lapper, boller e.l.
Gjest sug lut Skrevet 26. januar 2010 #13 Skrevet 26. januar 2010 Ingen i min familie spiser bare tre stykker kake. Kanskje de minste ungene. Og det er dødskjipt å ha aaaaaakurat nok, det er på grensen til uhøflig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå