Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Hvilket program liker du å se på tv som egentlig er litt rart? Jeg elsker å se på fiskeprogrammer! Altså der de fisker fisken, ikke bare fakta om den. Noen andre som er litt rare?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 ha ha, det gjør jeg også!! Også elsker jeg å fiske også,da..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 jeg digger politiske debatter og koser meg gløgg igjel om de jeg vil at skal tape taper... hehe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Jeg elsker å se på bilsport!! F.eks formel 1 og rally. Jeg er på ingen måte bilfrelst privat, men de programmene på tv ser jeg på da!! Det rare er jo faktisk at sambo hater dem og er like oppgitt hver gang. Hva søren er vitsen med å se på biler som kjører rundt og rundt liksom :-P
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Alt som handler om seriemordere.. gjerne dokumentarer. (Har ingen behov om å drepe andre, bare så det er sagt, men er bare vanvittig fascinert av psyken/tankemåten deres.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Tihi. Flott å vite, samboer sier jeg må ha en skrue løs et sted. Men jeg bryr meg ikke, syns fiskene er fine jeg HI
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Alle slags dokumentarer ja.. Gjerne veldig skumle/ triste..
jordbærsjokolade Skrevet 25. januar 2010 #9 Skrevet 25. januar 2010 Jeg ser på Antiques roadshow:) Og alle mulige dokumentarer
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #10 Skrevet 25. januar 2010 Jeg elsker alt som har med hjernen å gjøre - programmer om mensa, om intelligens generelt, om hukommelse, om språk og sjimpanser sammenlignet med mennesker osv osv osv.. Stopp verden, jeg må se! ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #11 Skrevet 25. januar 2010 Om fjellturer. Ikke mount everest og annet uoppnåelig, men vanlige fjellturer. Elsker fjellturer, bare så synd at denne satans bekkenløsninga har holdt meg borte fra fjellet i 12 år. Dvs jeg var en gang på et veldig lite fjell:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå