Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 http://bareronja.blogg.no/1264430543_lykke_liten.html?c=1264456426357
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 Fin kommentar fra hun Ronja: "Æ trur du har ett jævla stort problem! Du har skrevve det der tell mæ ihværtfall 10 ganga nu, å æ bynn å bli FETTE lei av det! Skaff dæ førr faen ett liv å prøv å skaff dæ læsera på en ainna måte enn å virk så inn i hælvette desperat! Æ håpa virkelig ikke æ får se det stugge tryne ditt i bloggen min EN gang tell!" Godt at hun setter pris på leserne sine som faktisk gidder å lese den ubrukelige bloggen hennes
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Ja hun virket som en skikkelig sympatisk ung frøken.. Godt hun fikk tynt ut litt penger fra nav. Herregud hva folk får seg til.. Trash..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Bare "litt" blond. Men hun var fra nord-trøndelag, og det forklarer det aller meste!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg blir faktisk litt satt ut. Det er utrolig hvor mye informasjon noen legger ut på en blogg. Hun skriver også at hun HATER Heide alexandra. Hun der finnes ikke det støyt bedre selv. Nekter å finne noe annet, selv om hun ikke klarer å betale husleie eller har penger til det... Makan..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 "Handa mi er så hovven at knoklene mine er borte Jeg vet ikke hva jeg har gjort, men om jeg har slådd noen håper jeg dem har vondt nå. x) Men jeg hadde det sinnsykt artig igår, å Andreas er bare DØDSrå når han drikker :D" Trenger jeg å si mer..?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Beklager, jeg prøver virkelig å unngå å dømme folk, men denne bloggen tar virkelig kaka. Hun skriver lengre ned at hun ønsker seg barn snart og skal bli omsorgsarbeider..hmmm, kanskje vokse og modne litt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå