b_a_b_y_ Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Er litt undrende på hvordan de arter seg. Hvor ligger smertene, hvor ofte kan de komme og hvor lenge varer de?? Skjønner det er stor forskjell på hvordan vi får dem, men litt nysgjerrig alikevel på å høre hvordan det kan være! Er 36 uker på vei og har i 2 dager hatt intense smerter i magen og vet at jeg har blitt smittet av sønnen min som hadde feber og vondt i magen. Men føler egentlig at alt dette er overstått, men har fredeles smerter i tide og utide i magen...så jeg begynte bare å lure på om det kunne være mas-rier. Det kommer med ujevne mellomrom og selveste "krampene" varer i ca 10sekunder (syns jo egentlig dette er litt kort for at det skal kunne være rier)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå