Gå til innhold

Noen med mas-rier??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt undrende på hvordan de arter seg. Hvor ligger smertene, hvor ofte kan de komme og hvor lenge varer de??

Skjønner det er stor forskjell på hvordan vi får dem, men litt nysgjerrig alikevel på å høre hvordan det kan være!

Er 36 uker på vei og har i 2 dager hatt intense smerter i magen og vet at jeg har blitt smittet av sønnen min som hadde feber og vondt i magen. Men føler egentlig at alt dette er overstått, men har fredeles smerter i tide og utide i magen...så jeg begynte bare å lure på om det kunne være mas-rier.

Det kommer med ujevne mellomrom og selveste "krampene" varer i ca 10sekunder (syns jo egentlig dette er litt kort for at det skal kunne være rier)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...