vi har verdens fineste gull Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Mannen min liker Emmaljunga City Cross m city bag - regner med de fleste vet hvordan den ser ut;) - Jeg liker Easywalker QTRO http://www.easywalker.nl/noo/qtro.html Hvilken liker du best? Noen med erfaring???
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 jeg skal kjøpe citycross nå med nr 2.har hørt veldig mye bra om den..har vært å sett på den å den er lett og praktisk:)
Jajun Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 Ville nok valgt city crossen. Da kan du ha sportsvogndelen vendt mot deg, det kan du ikke på easywalkeren... Om det er de svingbare hjulene du liker kan dere kanskje velge Emmaljunga nitro city da? Den er lik på city cross, bare at den har svingbare hjul fremme
Tnica Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Vi har akkurat kjøpt Emmaljunga City Cross m city bag i cream leather med tilhørende stelleveske, både min mann og jeg synes den er markedes fineste:) Siden dette er vår første så har vi overhodet ingen erfaring med barenvogner, men denne har jo skåret høyt på tester og flere venner har anbefalt meg en Emmaljungavogn. Dessuten har vi ikke veldig stor bil så måtte ha en lett og nett vogn. Men skjønner det ikke er lett å velge, så lykke til!
Spire nr.2 <3 Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Etter mye research og alle de positive erfaringene vi har hørt om,så falt valget vårt på city cross!!Den er så lett,liten når den er slått sammen,god å trille,du velger selv hvilke retning barnet skal sitte i sportsdelen..masse fordeler som vi falt for hvertfall
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 26. januar 2010 #6 Skrevet 26. januar 2010 Vi er på city cross nummer 2. Måtte jo ha tvillingutgaven nå da vi ikke kunne bruke enkelvogna denne gangen Super vogn. Lett, solid og utrolig god å trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå