Gå til innhold

Å velge forlover...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er virkelig vanskelig når man ikke har noen nære venner. Må forloveren være en "bestevenn"? Jeg skal gifte meg og har ingen nære og lurer på om jeg kan be en bekjent om å være forlover for meg, eller blir det rart når vi kun har kjent hverandre et halvt år og ikke møtes så veldig ofte? Har liksom ikke lyst å ha moren min til forlover...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du en søster, kusine eller kansje søster til han du skal gifte deg med?

du kan spørre hvem du vil, men det er ikke vanlig å ha en "bekjent" hvis det skal være ett stort bryllup...

det følger jo endel arbeid med å være forlover... arrangere utdrikningslag, skrive tale, ekstra fin kjole... kansje hjelpe litt mer enn andre med forberedelser...

lykke til med å velge.....

(jeg har ei venninne som var forlover for søstera til typen:)

Skrevet

Forlover må ikke være en bestevenn i det hele tatt. Man må vel strengt tatt ikke ha noen forlover i det hele tatt, bare to vitner som kan skrive under papirene......

Skrevet

jeg var forlover for min tante.. Tenk over om det er noen i familien du kunne tenke deg å bruke:-)

Skrevet

Takk for svarene. Har ingen søstre, kusiner eller tanter, men skal finne noen tilslutt. Det er vel kanskje sånn at man bare trenger vitne, så da kan jeg jo spørre henne jeg tenkte på - spesielt hvis jeg sier at hun ikke trenger tenke på utdrikningslag og slikt. Er ikke så viktig for meg, vil bare gifte meg med min kjære :)

Hi

Skrevet

Jeg hadde litt av det samme problemet. Jeg har ingen bestemt "bestevenninne", men flere venner.

Det endte med at jeg spurte min gode kusine om hun ville være det, selv om vi ikke har så veldig ofte kontakt (bor ikke i nærheten av hverandre).

Det sto egentlig mellom henne og broren min...

Skrevet

E venninne av meg hadde faktisk sin bror som forlover..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...