Gå til innhold

Hvor tungt tar en 4,5 åring en skilsmisse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

redd for at det er på trappene snart. Lurer bare på hva man skal si? når bør man si det?

Hva kan man forvente av reaksojner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror det er veldig idividuelt. og det kommer nok mye an på hvordan dere løser hele prossesen også.

jeg ville ikke sakt noe før dere to voksene var enige om hvordan dere skal løse problemstillingen. hvem som skal ha han når og hvor lenge.

om dere greier å løse det fredelig selvsakt. det blir jo vanskeligere om dere ikke er enige og det blir en lang og tung prosses.

når dere skal finne en løsning i barnefordelingssaken så burde dere ha hovedfokus på hvor mye vær av dere har vært sammen med barnet fra før. om en av dere foreksempel har vært mye hjemme med han og tilbrakt vesentlig mer tid med han en den andre så er det også naturlig at den personen har han mer ved et brudd foreksempel

Skrevet

Forvent store reaksjoner. Blir det mindre, så er det jo bra.

Skrevet

Dere må få formidlet til barnet at det ikke er barnets feil på noe som helst måte, h*n kunne ikke gjort noe annerledes. Også må dere understreke at dere fremdeles er like glad i h*n. Lykke til!

Skrevet

jeg reagerte ikke selv når jeg var fire. Og har ingen negative tanker om det, og tok det bra da og gjennom barndommen :)

Skrevet

hehe, artig.. dette har jeg lest om i dag.. anbefaler deg å lese skilsmissens mange ansikter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...