Gå til innhold

Spørsmål om etterrier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde grusomme etterrier i to dager etter fødselen sist (min første), vil det da si at de vil bli enda verre etter fødsel nr to? Siden det påstås at det er andregangsfødende som er mest plaget av dette. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.

Jeg hadde også etterrier første gangen og de ble mye verre andre gangen.

Skrevet

Da kommer de faktisk til å ta livet av meg.. Syntes etterriene var verre enn selve fødselen. HI

Skrevet

jeg hadde også grusomme etterrier etter første fødsel.. Andre fødsel var nesten nær døden opplevelse..kasta opp av smerter..Vil også si at etterriene var værre enn fødsel..klarte ikke amme barnet de første dagene! Gruer meg nå fælt til nr. 3 skal komme!!

Skrevet

Får man ikke smertestillende for etterrier??

Skrevet

Jo det er bare å be om smertestillende.

Skrevet

Jeg fikk kun tilbud om paracet. Var jo hyggelig gjort av dem det, men det hjalp jo ingenting. HI

Skrevet

22:18 her..

Jeg fikk smertestillende, paracet og noe annet.. Jeg vil si at det hjalp lite! om det var til hjelp i det hele tatt.. Fikk til og med dobbel dose!

Skrevet

Jeg har lest at akupunktur hjelper veldig godt på vonde etterier.

Spør om det når du har født om noen kan sette det på deg.

Skrevet

Hadde kraftige etterrier etter første, men mye verre etter nr. to. De to første døgnene var særlig ille.

Fikk sterkere saker enn paracet i alle fall, og det kan sikkert du få også. Er vanlig å gi sterkere smertestillende til flergangs enn førstegangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...