Gå til innhold

Er sommerferieplanene klare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sånn, selv om jeg ikke vet helt nøyaktig hva vi skal og når enda.

Skal hvertfall besøke svigers i Ukraina, også håper vi på en tur til syden :)

Fortell hva dere skal da, så jeg kan drømme meg vekk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette året har vi leid feriehus i danmark, så skal vi en helgetur til kr.sand med sabeltann show og dyreparken.

Skrevet

har termin i slutten av juli så blir nok ikke så mye ferie her.. vi får ta det igjen til vinteren kansje..

Skrevet

Så deilig, lyst å reise til dyreparken og! Lyst til alt ;)

Skrevet

Hehe, nei, da har du jo nok å drive med i ferien ;)

Skrevet

To uker på Kreta, så blir resten enten hjemme, hytta på fjellet eller hytta ved sjøen. Synes faktisk det er utrolig deilig å være hjemme i ferien om været er bra.

Skrevet

Har termin i mai/juni.. Men vi blir vel tvingt med på 70 års dag i Juni/Juli regner jeg med... Ser ikke fram til sommeren...=P

Skrevet

Vi flytter inn i nytt hus i Sverige 1. april, så nå til sommern tenker jeg vi får nok av besøk der =) Kanskje på litt småturer rundt om i Sverige der det er noe verdt å se - kom gjerne med tips!

Skrevet

Ja, altså, huset er ikke nytt! Det er veeeeldig gammelt, så om vi får fritidsproblemer har vi nok å gjøre der...

Skrevet

Føde i juli.. Ellers vet vi ikke.. Tar det på sparket =)

Skrevet

jeg har lyst til å tilbringe sommeren i engeland. eller ihvertfall i et engelsktalende land. skal se om jeg finner en leir av noe slag som lærer barn og mor engelsk :) så kan småen og jeg bruke sommeren til å lære språk. det hadde vært flott :)

Skrevet

Har termin 14. Juni, men tvillingene blir nok forløst i uke 37 - så blir nok ikke noe "ferie" på oss :)

Hadde tenkt litt på Danmarkstur i år, men det er lagt på is.

Ellers drømmer jeg om sykkelferie med telt og fiskestang ...

Skrevet

Gifter oss i august:-D Derfor skal pengene spares:-p

Vi skal også ha barndåp til lille som kommer i april, og feire 2 årsdag til storetulla:-))

Vi kjøpte oss hus i fjor sommer, å har en kjempestor veranda og sjøutsikt, så håper på mye godvær :-D

Skrevet

vi planlegger biltur, 3 uker, i europa...og prøve å få til at vi feirer jentas 9 års dag i disneyland...så her kan alt skje, hehe..

vi planlegger det vi må pga sikkerthet og slikt, men ellers skal vi ta det som en tur, men telt i bagasjen,sånn i tilfelle :-)

åååå, som jeg gleder meg, har knapt vært i danmark før jeg....

Skrevet

Vi klarer ikke å bestemme oss!

Være hjemme å ordne hagen, reise til syden, vi skal være en del både i campingvogna og båten.

Kan godt tenkt meg en bilferie av et slag også. Synes det er mye lettere å reise på ferie med bil en fly.

Skrevet

Så heldige dere er som kan planlegge sommerferien allerede nå. Jeg jobber turnus, og vet derfor ikke når jeg får fri i sommer ;( De er så trege med å planlegge sommerturnus. Men vi skal til Hunderfossen en eller annen gang i sommer da, om det er ledige hytter når vi kan bestille,hihi ;)

Skrevet

Vi reiser to uker til Kypros, wiiiiiii. Ellers blir nok mye av tiden tilbringt på hytta og på campingen tenker jeg. Første året med campingvogns så det blir spennende:)

Skrevet

Det har vi snakket om å gjøre også. Regner med vi reiser sammen med noen vennepar og deres barn og leier oss et stort hus på Jylland en eller annen plass. Så blir det vel turer til legoland, løveparken etc..og kanskje en tur til Krsand også.

Skrevet

Vi skal 2 uker til Spania, bestillte for noen mnd siden. Gleder oss masse!!!

Skrevet

En uke i Hellas i juni, ellers blir det hytten..

Skrevet

Skal tilbringe mai måned i italia til svigers og rundt omkring der.

Ellers blir det pappaperm og jeg starter i jobb igjen i juli..

Skrevet

To- ukers bilferie i Europa. Har ikke tenkt å planlegge noe som helst, bare kjøre dit vi vil :)

Skrevet

Her blir det mest sannsynlig tur til Sverige med campingvogna!:) Ellers blir det å bruke båten på sjøen og bruke fastplassen. Håper på mye fint vær hvis ikke blir det SYDEN på høsten!!!

Skrevet

Her blir det Feriesenter i Danmark en uke i juni. Juli og august blir mye jobbing. Så håper jeg å få overtalt mannen til en uke til syden i slutten av sept/beg.

Skrevet

Det blir nok tur i bilen (bor i den) tenker jeg. Litt vestlandet og, hmm vet ikke helt, men det er jo det som er topp med å feriere i bilen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...