Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #1 Skrevet 25. januar 2010 Gud... de ser jo ikke ut!! ikke noe kjøtt på disse kroppene.. falske pupper og beinrangler.. ser ut som alle 3 har spiseforstyrrelse..
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #2 Skrevet 25. januar 2010 De er rett og slett mindre pene, spør du meg... Og det sier jeg uten et snev av sjalusi;) Selvfølgelig misunner jeg hvor lett de har det i livet og økonomien deres feks, men utseende deres?? Nei fy! Trodde programmet hadde tatt for seg skikkelig små, snertne bimbojenter jeg, men viste seg tydeligvis å være 3 stk inntørka appelsiner:p
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #3 Skrevet 25. januar 2010 De har sikkert VÆRT veldig pene, men nå var det mye skrangel, ja...
2 små og en undulat Skrevet 25. januar 2010 #4 Skrevet 25. januar 2010 Hadde jeg vært hu som var på date i dag hadde jeg ihvertfall gjort mitt for å prøve å skjule puppene litt, eventuelt ikke vise så mye kløft. Maken til dårlig puppejobb skal man lete lenge etter:/
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #5 Skrevet 25. januar 2010 Jeg synes de andre to har innhold i hodet sitt, men Anne Anka sliter jeg med. Blir bare sittende å le av henne. Hun Montessari virker jo kjempekoselig og omtenksom.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #6 Skrevet 25. januar 2010 Jeg liker de to andre enn Anna Anka! Man må jo huske på hvilken kultur de lever i.. Både at de blir preget av den, men også at de jo må tilpasse seg for å passe inn. De har nok levd i disse miljøene i en årrekke, og jeg tipper at mange av dere også hadde sett lignende ut hvis kjærligheten hadde ført dere til hollywood :-) Men, så negativ og fæl som Anna Anka er.. vel, det er personlighet og ikke kulturpregning ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #7 Skrevet 25. januar 2010 Synes ikke hun Maria er stygg - de to andre er. Anna Anka er et forferdelig kvinnemenneske - virker ond, i tilegg har hun anorexia tryne.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2010 #8 Skrevet 25. januar 2010 Når og hvor går dette da? Blir jo nødt å ta en titt for å se hva dere snakker om:)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #10 Skrevet 26. januar 2010 Det går i reprise en gang i løpet av helga. Også kan du gå inn på tv3.no og se episodene helt gratis : )
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2010 #11 Skrevet 26. januar 2010 Ho som var på date igår (husker ikke navnet) så jo ut som ei billig ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå