Gå til innhold

Hvilken farge blir du dratt mot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å lage et magasin, og det er veldig stilrent. Hvit bakgrunn med svart hvitt bilde av en naken dame.

Jeg må ha en sterk farge på headeren for å fange oppmerksomheten før man ser bildet, hvilken farge foreslår dere?

Målgruppen er menn så kanskje dere kan spørre dem;-)

Jeg har tenkt på rødt, men vi skulle lage tre magasinforsider til denne oppgaven, og på begge de to andre har jeg brukt rødt, så må droppe det nå.

Har også tenkt på lilla/burgunder men det er kanskje for feminint?

Så har jeg tenkt på limegrønt, men det er kanskje ikke så stilfullt.

Hva sier dere?

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje kongeblått hadde gjort seg? maskulint nok og passer bra med hvitt og svart =)

Skrevet

Kongeblått ja, det må jeg prøve!

Takk kjære:-)

Skrevet

Mørkegrønn

Skrevet

samboeren min tenkte rødt med en gang, han nevner også gult(han påstår at øynene blir tiltrukket av gult)

han sier også at det fleste menn kommer til å legge merke til bilde, uansett farge.. hehe

Skrevet

jeg dras alltid mot gult.

Skrevet

Hehe ja det gjør de garantert. Poenget er at i bladhyller er det ofte bare headingen (eller bladhodet som det heter) som er synlig, og da må den være interessant nok for at noen skal gidde å se hvilken magasin det er:-)

Har prøvd med blått nå, og det var bra. Men skal teste gult også!

Skrevet

Blått symboliserer jo styrke og kraft, og er ofte brukt med stor suksess innen markedsføring.

Skrevet

Hmm, nå ble jeg skikkelig usikker! Gult var veldig kult (haha:-P) og blått var utrolig stilig det også!

Skrevet

rødt :P men siden det ikke var aktuelt så er blått et fint nr 2. :)

gult tror jeg ikke er noe som trekker gutter så felt, men jeg liker ikke gult så godt da... hehe

Skrevet

Fant et penthouse som var gult, men nå tror jeg at jeg går for blått. Ble veldig fint!

Skrevet

ja jeg få se forsidene dine når de er ferdige? :)

Skrevet

Rødt! I forbrukeratferd/markedsføring sies det at menn trekkes mot sort, hvitt og rødt.

Skrevet

Jaaa, men jeg har brukt rødt på de to andre så må nesten velge noe annet nå.

Lammekjøttgunnar: Vi får se:-P

Skrevet

feiging! :)

du kan få lese hva du vil at mine eksamner om det hjelper :P (akkurat som de er interesange for noen :P )

Skrevet

Åja men DA SÅ:-P Da må du selvsagt få se dem;-)

Skrevet

heheh :D

Skrevet

Min kjære sier limegrønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...